Na czym polega Bikini Detox?

 


Tęsknisz za dawną formą? A może tej formy jeszcze nigdy nie miałaś, ale bardzo chciałabyś to zmienić? Trening treningiem, ale nie ma się co czarować: najważniejsza jest zdrowa dieta, która doda ci energii na cały dzień! Wspólnie ze specjalistami z High Level Diet przygotowaliśmy plan, który pomoże Ci się wbić w wymarzone bikini, ale przede wszystkim, pokaże jak jeść smacznie i zdrowo!

 

Zasady są proste: 

Dostaniesz od nas listę zakupów, menu na 7 dni opracowane przez dietetyka oraz garść porad. Nie musisz za nic płacić, ale musisz się zmobilizować i trzymać planu, żeby poczuć i zobaczyć efekty. Dołącz też do wydarzenia na FB, gdzie będziemy się codziennie motywować i dzielić zdjęciami posiłków. 

Plan żywieniowy „Bikini Detox” to tygodniowa dieta, dzięki której oczyścisz organizm, a jednocześnie zafundujesz sobie porządny zastrzyk składników odżywczych i witamin.

Dieta została zaplanowana w taki sposób, że dzienna dawka to ok. 1500 kcal. Kobiety w ciąży oraz matki karmiące nie powinny stosować Detoxu nawet jeśli zwiększą ilość kalorii w diecie, ponieważ organizm w czasie oczyszczania pozbywa się toksyn. Ale mamy fajną alternatywę: wydrukujcie sobie smaczne i zdrowe pomysły na posiłki i wprowadźcie do swojej diety wybrane dania.

UWAGI DO JADŁOSPISU

  • Oliwę z oliwek oraz olej lniany można stosować zamiennie
  • Do smażenia można używać oleju ryżowego lub kokosowego
  • Orzechy, migdały można używać zamiennie – nie trzeba się trzymać przepisów
  • Nasiona słonecznika i dyni można zamieniać według chęci

PRODUKTY NIEWSKAZANE w czasie detoxu:

  • Cała żywność przetworzona, gotowe dania
  • Słodycze
  • Pieczywo
  • Żywność typu „fast food”
  • Produkty zbożowe oczyszczone (głównie pszenica)
  • Kawa, czarna herbata
  • Słodkie napoje, napoje gazowane
  • Opcjonalnie: mięso, nabiał

PRODUKTY DODAJĄCE ENERGII:

  • Wszystkie warzywa i owoce
  • oleje tłoczone na zimno
  • orzechy, nasiona
  • produkty pełnoziarniste (kasze, ryż brązowy, gotowe mieszanki typu Rice &MORE)

Wiadomo, tydzień to zbyt krótki czas, żeby coś naprawić, ale świetny sposób na to, by nauczyć się regularnego spożywania posiłków, podłapać pomysły na smaczne i zdrowe dania, które będziesz mógł na stałe wprowadzić do swojego menu. Jednym słowem: zafundujesz sobie dobry start! 

To co, działamy? Ja już nie mogę się doczekać!